ارزش ,پرسشنامه ,فایل ,ویژه ,مشتری ,برند ,ارزش ویژه ,برند مبتنی ,ارزش ادراکی ,ویژه برند ,مکان گردشگری
پرسشنامه ارزش ادراکی از مکان گردشگری بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 16
فرمت فایل docx
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه ارزش ادراکی از مکان گردشگری بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

با سلام و احترام

 

پاسخ دهنده محترم، پرسشنامه پیش رو جهت تحقیقی با موضوع " ارائه مدل ارزش ادراکی از مکان گردشگری، بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری" طراحی شده است. این پرسشنامه در صدد است تا میزان درک شما را از منطقه آزاد کیش به عنوان مقصد گردشگری شما مورد آزمون قرار دهد.

 

شایان ذکر است که تحقیق مزبور، تنها یک تحقیق دانشگاهی بوده و از یافته‏های آن، صرفا استفاده علمی خواهد شد. لذا از اطلاعات شما استفاده دیگر به عمل نخواهد آمد.بدیهی است همکاری شما در تکمیل این پرسشنامه نقش بسیار موثری در تحقق اهداف این تحقیق خواهد داشت.

تعداد سوالات : 25 سوال چهار گزینه ای در یک فایل ورد قابل ویرایش


filebest سیستم فروش فایل منبع اصلی مطلب : filebest سیستم فروش فایل
برچسب ها : ارزش ,پرسشنامه ,فایل ,ویژه ,مشتری ,برند ,ارزش ویژه ,برند مبتنی ,ارزش ادراکی ,ویژه برند ,مکان گردشگری
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت : پرسشنامه ارزش ادراکی از مکان گردشگری بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری